Затова я обичам

with love

with love

Затова я обичам…

Тъй красива е! – Каза Звездата…
И прекрасна! – Допълни Нощта!
Засенчва ме! – Промърмори Луната!
Затова я обичам! Усмихнах се аз!

Целувай я! – Зашумяха цветята..
Искай я! – Вятърът стене в захлас!
Далече е! – Ми промълви Съдбата!
Но, обичам я! – Усмихнах се аз…

Единствена! – Разшумя се морето..
И разкошна! – Чувам птичият глас..
Тя мечта е! – Ми нашепва небето!
Затова я обичам! – Усмихнах се аз!

Фея прелестна! – Ми извика гората!
Нежна… Мила! – Добавих от раз..
А, очите и… – Търколи се сълзата..
Затова я обичам! – Усмихнах се аз!

Тъй красива е! – Помаха Звездата..
Тъй прекрасна! – Прошепна Нощта..
Ще е твоя ли? – Засмя се Луната..
Да, надявам се… Мисля, че… Да!!!

Добромир Радев

Leave a Reply

